tisdag 26 juni 2012

Ursäkta, jag har semester

Tiden blev knapp härom veckan och vilket innebar att jag inte hann säga vidimo se kasnije till er innan jag jetsettade iväg till Adriatiska havet. En vecka i Kroatien och jag har luktat mig runt norra Medelhavet. Vid denna årstiden doftar den delen av världen cypress, lavendel, saltvatten och jasmin för att nämna några. Solvarm, solfaktorsmord, lättsaltad barnhud är också en doft jag har fått känna på. Det var dåligt med parfymupplevelser, men jag fick mitt lystmäte i form av några fina tvålar och en taxfreeparfym som jag berättar mer om en annan gång.

Nu följer ytterligare några veckor med lata dagar men jag lovar, lovar, lovar att jag ska anmäla min frånvaro i förväg nästa gång jag försvinner. Jag förstår och uppskattar att ni har saknat mig.


2 kommentarer:

  1. Klart du har varit saknad darling!

    SvaraRadera
  2. Du vet precis hur man får en flicka att känna sig önskvärd! Tack!

    SvaraRadera