lördag 12 maj 2012

Brad Pitt nytt fejs för Chanel no 5

Jag är så upptagen med att rota i det förgångna att jag inte orkar skriva långa poem om dofter hit och dit. Hela dagen har jag sorterat bilder från förr - före maken, före barnen, före Englandsflytt, före hemflytt, efter maken, efter barnen, efter Englandsflytt, efter hemflytt. Det har resulterat i att jag ha plockat fram en gammal favoritparfym som jag kommer att skriva om i dagarna. Det har även resulterat i många gapskratt åt klädstil, frisyrer och sminkningar. Roligast av allt är nog ändå att jag minns vad jag hade för parfym just vid tiden för de flesta fotona, det är både kul och lite skrämmande.

Men - tills det är dags för nästa renodlade parfympoem får ni hålla till godo med det senaste skvallret. Chanel har nämligen gått ut med att Brad Pitt ska bli det nya ansiktet för No 5. Med detta blir han den förste man som är ansiktet utåt, och han följer namn som Nicole Kidman, Audrey Tatou och Marylin Monroe. Vad tror ni om det? Banbrytande eller bara konstigt? Är han ens så het längre?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar